Lazada 11.11 Blogger Contest

10:42:00


image

Selamat malam dan selamat kembali ke dalam alam blogger ! Hahaha long time no see since i was studying in UiTM . yes ! UiTM di Hatiku 💕 Since dah lama tak muncul , saya muncul dengan posting yang melibatkan hari sales gila gila 11.11 ni yang disediakan oleh LAZADA . Siapa yang taktahu LAZADA tu memang rugi besar sebab LAZADA selalu ada buat sales dan macam macam promotion disediakan . Uolls should download the apps okay ? 🤗 Kalini , saya datang dengan wishlist yang lain dari biasa . Biasanya mesti fokus untuk barang keperluan rumah , tapi kalini tak 😜 nak tahu apa yang menjadi wishlist untuk kalini ? Check it outttttt 😆

1. Tv . Tv kat rumah aku tu dah buruk teruk . So ni termasuk dalam wishlist pertama aku . 

2. Phone . Phone saya sudah hampir expired 😒 so nak niiii . Hehehe

3. Face Hydration . Ya Allah benda ni kalau kat luar mahal gilos . So i wish i can won the voucher and buy itttt . Hiks

4. The Ordinary . Produk paling mahal yang entah bila aku mampu beli . So sis harap dapatlah benda alahniiii . 


image

So , kat bawah ni ada lah sedikit video simple dari saya untuk LAZADA😘 harap LAZADA terimalah ye . Hehe . Thankyou LAZADA image






You Might Also Like

1 comments

Social Network

Followers