Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!

06:14:00

Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!

Assalamulaikum . Banner tu menjelaskan segalanya . Hahaha . Macam tak percaya dan masih tak percaya sebenarnya blog Seorang Syed anjurkan segmen . Siapa lagi bloggers yang tak kenal dengan blog ni ? Terjahlah . Serius , banyak info , motivate dan banyak lagi yang u guys boleh angkut . Macam aku sendiri , selalu je jengah blog ni . Jarang komen sebab aku memang jenis yang jarang komen blog orang . Silent reader katakan . Hahaha . Tapi , blog seorang Syed ni memang dah di bookmark kat chrome ni . So , asal bukak lappy , bukak chrome , memang automatik terjah blog seorang Syed . Tak percaya ? Tak percaya sudah . Yang penting i tak bohong . Hahaha .

Nyatakan kenapa anda mahu berada di dalam bloglist Seorang Syed  
Kenapa nak tersenarai dalam blog Seorang Syed ? Gila siapa yang taknak . Hahaha . Antara blogger yang mempunyai jumlah pengomen yang terbanyak dan semestinya , traffic blog Seorang Syed tinggi ! Maka , apalah salahnya sekiranya diriku yang merupakan insan kerdil dalam dunia blogger ini tumpang tempias sikit-sikit . Hahaha . Lepastu , dah confirm confirm tuan blog akan selalu singgah blog kerdil aku ni . So , naiklah jugak page views aku tu . Naik sikit pon jadilah , asalkan naik . Ye dokkkkk . Haaa , so encik Syed , pertimbangkan nyaa . Hehe .


Tulis short review tentang blog Seorang Syed

Blog Seorang Syed sememangnya dikenali dengan kekemasan blognya . Design yang tersendiri dan yang penting menarik minat setiap pembaca . Warna biru yang blog Seorang Syed pilih memang sangat berkesan untuk membuat pembaca gemar untuk meneruskan pembacaan . Hahaha , ayat skema sangat ke ? Tuan punya blog pon sporting dan tak sombong . Sesiapa sahaja yang komen kat blognya , mesti akan dibalas . Tak cepat , lambat . Tapi memang balas . Sebab tu ramai bloggers yang senang dengan sifat tuan blog Seorang Syed .  Tak dinafikan , tuan blog Seorang Syed juga selalu datang ke blog aku ni dan bagi komen . Dan pasti , entri ni pon akan dikomennya . Hahaha . So , tu je review dari tuan blog Stalky Raunchyy .

Kepada tuan blog Seorang Syed , semoga terus berjaya dalam dunia blogger , dan sentiasa berjaya dalam kehidupan didunia dan akhirat . Sekian . Terima kasih . 

Nak join ? Klik banner atau klik sini

You Might Also Like

11 comments

  1. goodluck sis! In Shaa Allah elsa join jugak nanti :*

    ReplyDelete
  2. Waaaaa betul ke ni siap bookmark blog syed kat google. Terharunya baca.
    Ya Allah thanks for your support! :') Blog syed biasa-biasa ja btw.

    ReplyDelete
  3. Gud luck. Q singgah BW here dari segmen yg sama.

    follow here. Fazroliqbal.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. good luck, saya dah follow blog ini :) jom join my segmen --> http://mulan-sahbanu.blogspot.my/2017/04/segmen-blogwalking-bloglist-by-miss-banu.html

    ReplyDelete
  5. Selamat bersegmen and all the best! 😄

    ReplyDelete
  6. DONE follow...followback
    Keep in Touch

    ReplyDelete
  7. Suka juga baca entry dekat blog seorangsyed nie. Nice.

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum,

    blogwalking dari segmen yang sama

    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/04/segmen-seorang-syed-nak-bloglist.html

    ReplyDelete

Social Network

Followers