Benarkahh Bumi Akan Bergelap Pada 23 , 24 dan 25 Disember pada tahun ni ?

02:37:00

Hai guys . Haa , korang nampak tak tajuk entry kali nie ? Fuhh , tengah blogwalking tadi , tetiba terbaca satu blog ni , terus je eyqin nak update pasal benda yang sama . cuak tak cuak bila baca pasal bumi akan bergelap selama 3 hari ni . dalam kepala otak dah pikir yang bukan-² dah . tapi , harap-² tak jadi lah benda yang eyqin fikirkan tu . almaklumlah , amalan eyqin yang kat dunia ni belum cukup untuk tampung kehidupan kan akhirat nanti . okay , berkenan bumi akan bergelap selama 3 hari pada bulan Disember akan datang hanyalah ramalan daripada pihak NASA . Mereka menjangkakan perubahan alam semesta dengan kegelapan penuh pada bumi selama 3 hari bermuala pada 23 hingga 25 Disember 2012 dan bukanlah pengakhiran usia bumi kerana ianya merupakan " Penyejajaran Alam Semesta " dimana matahari dan bumi akan berada pada satu garis lurus buat pertama kalinya .


ia berlaku kerana bumi akan bertukar dari dimensi 3 ke dimensi 0 lalu bertukar lagi ke dimensi 4 . Semasa pertukaran dimensi tersebut , seluruh alam akan mengalami perubahan besar dan kita akan mengalami dunia yang baru iaitu DARK OF THE EARTH  ( dunia yang bergelap tanpa sinaran matahari )

 

banyak perbahasan tentang apa yang berlaku tentang 23 , 24 dan 25 Disember ini tapi ramai yang tidak mempercayainya . seperti yang dinyatakan tadi , ianya hanyalah sekadar ramaln . Hendak tahu sama ada ianya berlaku ataupun tidak , kita TUNGGU dan LIHAT sahajalah apa yang akan berlaku pada tarikh tersebut .

Sekian .

You Might Also Like

0 comments

Social Network

Followers