When I Was Away

09:35:00


Image result for firman allah dalam mencari ilmu

Assalammualaikum semua  Hihi , lama betul aku menghilangkan diri . Sibuk kalahkan perdana menteri . Tapi masih belum layak pegang tittle Perdana Menteri . Hee . Masih adakah yang sudi membaca ? Masih adakah penanti setia ? Macam takde je --, hmmmm . Takpe , aku masih sudi menaip . 

Maaf diatas kesibukkan yang melanda diri . Kadang , ada je masa untuk update blog tapi macam tak berapa ada idea untuk mengarang . Banyak peristiwa penting yang aku coretkan sepanjang ketiadaan aku ni . Haa , sebab tu lah aku menghilang . Masa projek seni , agak banyak tugasan yang mesti diselesaikan . Bila dah selesai , program Hi-tea pulak . Tapi sebelum hi-tea , ada gerak gempur . And now dah settle hitea , final test coming soon . Habis je exam semua , in shaa Allah , aku bergiat aktif semula dalam aktiviti berblogging ni . 
Ohh ya , aku dalam perancangan nak buat blog baru . Untuk bisness . Hehe . Doakan aku berjaya dalam mengumpul wang demi masa akan datang . Hahaha ayat -,- . 


Untuk exam final year , aku mohon doa korang semoga Allah permudahkan aku dalam menjawab soalan . Semoga ada berkat . Hee . Maaf tak boleh nak update panjang panjang . Habis exam , aku try hidupkan balik blog yang dah suram ni . Wish me luck geng ! 

Syukran ! 



You Might Also Like

0 comments

Social Network

Followers